.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اختصاص 3 روز از حقوق اساتيدمازندرانی به مردم سومالي
اختصاص 3 روز از حقوق اساتيدمازندرانی به مردم سومالي

استادان مازندرانی حاضر در طرح ضیافت اندیشه در یک حرکت انسان دوستانه سه روز حقوق خود را به مردم قحطی زده سومالی بخشیدند.

به گزارش ایلنا: حجت الاسلام رحیمیان مسوول استانی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه های مازندران در گفت‌وگو با مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری(ماوا)، از اختصاص حقوق سه روز استادان حاضر در طرح ضیافت اندیشه به مردم قحطی زده سومالی خبر داد.

وی گفت: استادان دانشگا های مازندران که در جوار ملکوتی امام رضا(ع) برای شرکت در طرح ضیافت اندیشه استادان حضور دارند به صورت خودجوش حقوق سه روز خود را به مردم قحطی زده سومالی اختصاص دادند.

حجت الاسلام رحیمیان با اشاره به مشکل خشک سالی در کشور سومالی و منویات رهبری تصریح کرد: زمانی که مسلمانی با مرگ دست و پنجه نرم می کند تکلیف جامعه اسلامی سنگین تر می شود تا هر چه سریعتر نسبت به آن واکنش نشان دهد و باید گفت که مسلمانی که در فکر دیگران نباشد مسلمان نیست به همین دلیل استادان حاضر در طرح ضیافت اندیشه درصدد آن بر آمدند تا کمکی هر چند کم به این مردم مسلمان داشته باشند.

وی افزود: یکی از فلسفه های طرح ضیافت اندیشه در این ماه کمک به محرومان است و استادان مازندرانی با اجرای این حرکت اعلام کردند که به یاد افراد دردمند نیز هستند تا الگوی شوند برای دیگر مردم دنیا تا شاید گره ای از مشکلات مردم محروم جهان باز شود.
حجت الاسلام رحیمیان عنوان کرد: مبلغ 85 میلیون ریال دریافتی سه روز 120 استاد شرکت کننده در طرح ضیافت اندیشه است و علاوه بر ان نیز این افراد به صورت نقدی هم مبالغی را پرداخت کرده اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.